Wednesday, 16 November 2011

Test Speed Broadband Anda

Posted by mrs maryam at 05:46 1 comments

Mari cuba test power speed broadband anda di Speedtest . Ni la hasil ku dapat. Tak ble nak komplen because line di kawasan ni mmg susah nak dapat wooo... Plus tiang telekom pun da lama kena hanyut dek air sungai. Bersabar je la ye...



Che meow

Tuesday, 15 November 2011

Check How Fast Your Page Uploads

Posted by mrs maryam at 12:46 0 comments
I found a tool which can check your pages' loading time (including blogs) or see what’s slowing it down . Lets check it at Pingdom !


Che meow

Wednesday, 9 November 2011

Kera Menyerang

Posted by mrs maryam at 16:12 0 comments
Sepagi di rumah, kera-kera datang menyerang pokok kuini & rambutan di depan rumahku. 3x telah cuba ku halau kera2 tu. Kali ke-3 tu ketua nye muncul bersama koncu-koncunye. Geramnya kite tak terkata, tp apakan daya baik berdiam terus dari melawan. Dipanjat main-main depan rumah dengan selambanye dan juga memanjat-manjat tingkap dan bermain-main kat atap umah. Siap nak jenguk tengok isi umah. Tingkap pun trus ku tutup. Malas nak tengok kera-kera menyakitkan hati main chak.

P/S : Teringin merasa rambutan yang lebat berbuah depan rumah tu. Awal taun aritu habis dirembat dek kera. Sedihnye ;(

Note to ALL : Salam Aidiladha :)


Porch lepas diserang kera. Habis makanan kucing pun dirembat

Pokok rambutan No.1

Pokok rambutan No.2

Dalam proses untuk masak ;P~~

Che meow



Tuesday, 1 November 2011

Wordless TUESDAY 01-11-11

Posted by mrs maryam at 10:49 1 comments


Che meow

Click! Tabung SYARIF

 

m.e.o.w + i.n.g Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting