Friday, 9 March 2012

Pokok Kacang Botolku

Posted by mrs maryam at 14:00
Assalamualaikum w.b.t.


Da lama aku tanam pokok kacang botol kat tepi rumah. Dari biji benih sampai daun nye merimbun hijau. Akhirnya lepas 3-4bulan, baru lah byk bunga2 muncul. Itu maknanye tak lama lagi bleh la tuai hasil tanamanku ini. Yahooo! Harap-haraplah dapat makan hasilnye secepat mungkin, sebab ada kemungkinan besar macam kitorg akan pindah rumah kot.




   SEBELUM   

 
 


   SELEPAS   
 

Credits goes to my husband for sediakan kotak untuk tanam... TQVM... Hehe...
Sebelah pokok kacang botol tu ada setompok pokok kangkung. Dah 2x tuai tuk makanan lunch kami. Yang bestnye semua tanaman kami adalah organik dan tanpa racun serangga perosak. Waaaa...


0 comments:

Post a Comment

Click! Tabung SYARIF

 

m.e.o.w + i.n.g Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting